Vera

Top!

Eigenlijk heb ik nog niet eerder gekeken bij een andere leverancier omdat er voldoende keuze is en de service is top! Wij hebben jullie getipt gekregen van onze logopediste om te kijken voor een kauwstaaf voor onze zoon.

Is het mogelijk om meer kauwstaven in de extra sterk variant te krijgen? En niet alleen van Ark?

Reactie Senso-Care:

Beste Vera,
Hartelijk dank voor je positieve review. Er zijn veel kauwstaven (of kauwsieraden) op de markt. Een deel daarvan wordt gemaakt van siliconen (vergelijkbaar met het materiaal waarvan siliconen bakvormen worden gemaakt), zoals onze Jellystone Designs en (concurrent) Chewigem. ARK Therapeutic gebruikt andere grondstoffen waardoor je sterkere bijtsieraden krijgt (in drie verschillende sterktes). Vergelijkbaar daarmee zijn de kauwsieraden van Sensory University (bij ons verkrijgbaar). Het hardst zijn de Bite Blocks van TalkTools (ook bij ons te bestellen), maar die zijn echt behoorlijk hard en geven nauwelijks mee. Kortom, de keuze is al reuze en veel meer is eigenlijk niet te vinden (behalve veel varianten op de siliconen chewelry).
Vriendelijke groet,
Senso-Care