Henriëtte Rinkens

Wat een top bedrijf. Zo wil je toch als klant behandeld worden. De plafondplaat van onze lamp was beschadigd toen wij de doos openden. Meteen contact opgenomen met Sfeerlampen. Nadat wij foto’s van de beschadiging hadden gestuurd (10 min. later) kregen wij een mailtje waarin stond dat wij een nieuwe plafondplaat kregen en de vraag of de glazen bollen van de lamp ook beschadigd waren. Dit was niet het geval.
Twee dagen erna hadden wij de nieuwe plafondplaat in huis. Dit is toch geweldige service. Zonder problemen, niet moeilijk doen en hoefden niets terug te suren. Dit bedrijf verdiend meer dan een dikke, vette 10. Zij weten wat klantvriendelijkheid, klantgerichtheid en klantenbinding betekent!!! Daar kunnen veel bedrijven nog iets van leren. Ga vooral zo door, jullie zijn toppers!!!!!! Vooral een grote dank gericht aan Bjorn.

Reactie Sfeerlampen.nl:

Bedankt voor uw geweldige review! We waarderen de positieve feedback enorm. Kwaliteit en service staan bij ons voorop, en het is fantastisch om te horen dat dit ook bij u in de smaak valt. We kijken ernaar uit u weer van dienst te mogen zijn.

Score voor Sfeerlampen.nl: 5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
Highlight hanglamp Fantasy smoke 8 lichts