Info op de website
Uitstraling van onze club
Kwaliteit van de mesjes

Robert

De mesjes zijn van goede kwaliteit. Het abonnement systeem werkt op zich goed, maar doordat ik soms langer met een mesje doe dan misschien gebruikelijk of nodig, had ik even een iets te grote voorraad opgebouwd.
Hierdoor mijn abonnement op pauze gezet en later weer voortgezet. Ik moet nog een beetje aftasten wat de beste frequentie voor mij is.
Stevig houdertje en goede bevestiging van het mesje aan het houdertje. Geen fragiele verbinding.
Je voelt dat je wat goeds in je handen hebt. Het mesje kantelt goed met de contouren van mijn huid mee.

Andere (nieuwe geïntroduceerde) producten heb ik nog geen ervaring mee. Misschien ga ik de scheerzeep ooit eens aanschaffen, maar daar hoort dat ook een kommetje bij en die moet je juist weer elders kopen. Dat is een beetje vreemd, je zou je klanten een mooi compleet setje kunnen aanbieden.

Anderzijds zal het ook aan de ingredïenten liggen: tegenwoordig is alles toch een beetje bio / natuur en dierproefvrij.
Ik ben absoluut geen geiten wollen sok type, maar als ik er enigszins rekening mee kan houden zoek ik alternatieven.
Ik tevreden over mijn huidige Bulldog scheerproducten.

Hetzelfde geldt voor de kwast die nieuw is in het assortiment. Hoewel inzepen met een kwast waarschijnlijk prettiger en beter is zal ik deze uit principe niet kopen aangezien het van dassenhaar is gemaakt.
Dat er op deze wereld zoveel onschuldige dieren worden gedood voor onder meer dergelijke producten, dat is echt not done.

Er zijn goede alternatieve kwasten met synthetische haren, ook zacht. Die gaan misschien wat korter mee, daar heb ik geen probleem mee. Alle alternatieven zijn welkom, zolang dieren er maar niet de dupe van zijn.
Dat vindt ik van Shaversclub een gemiste kansen.
Ik hou het dan ook voorlopig nog maar bij alleen de mesjes.

Goede, scherpe mesjes. Je doet er soms net iets te lang mee voordat je gaat wisselen, maar dat is afhankelijk hoe vaak je per week scheert.

Reactie ShaversClub:

Hoi Robert,
Bedankt voor je review!
Ik zou je willen uitnodigen om even van de scheerkwast en onze cosmetische producten de productomschrijving beide te lezen op www.shaversclub.nl. Er zijn voor de scheerkwast geen onschuldige dieren omgebracht en onze cosmetische producten bestaan uit natuurlijke ingrediënten. Wij vinden dit net als jou erg belangrijk! :-)
Super om verder te horen dat onze mesjes je goed bevallen!
Laat het ons weten als we je nog ergens mee kunnen helpen!
Groeten, Vincent van ShaversClub

Score voor ShaversClub: 4/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
Aangekocht product: scheermesjes