Fotopresentatie
Fotoshoot
Beleving
Communicatie

Matthijs van Someren

Wij hebben de fotoshoot bij Shoots and More als niet positief ervaren. Bij de ontvangst zijn we vriendelijk ontvangen en de shoot/fotograaf was leuk en werd professioneel uitgevoerd.
Echter bij de selectie van de kleurenfoto's was de kwaliteit niet hoog (geen scherpte). De zwart/wit foto's waren wel scherp en mooi. Dit zou echter door de filter komen die gebruikt wordt, bij aankoop van de foto (digitaal) zou dit verbeterd worden. Bij thuiskomst was de link binnen en konden we de foto's bekijken. Helaas zagen wij geen verbetering en hebben direct contact opgenomen. Na meerdere keren gebeld te hebben kregen we uiteindelijk de originele foto's die ook niet scherp waren. Ons aanbod was het geld terug te krijgen (voor alleen de kleurenfoto's) hier werd niet mee akkoord gegaan.

Ik heb een aantal uitsnede toegevoegd, het was een gezin foto van 3 personen. Duidelijk verschil tussen de kleuren foto en de zwart wit foto.

Verder werden we tijdens de selectie onder tijdsdruk gezet om de foto's aan te kopen, er waren nieuwe gasten voor een shoot binnen. Ik vroeg of we thuis de foto's konden bekijken, hier werd omheen gedraaid zonder antwoord. Uiteindelijk bleek thuis dat dit mogelijk was, tot onze verbazing zagen wij in de portaal dat de prijzen per foto lager zijn dan in de winkel ( in winkel 39,- en thuis nabestellen 17,90).

Sterke punten:

-De fotoshoot werd professioneel uitgevoerd
-Gastvrij

- Scherpe foto's maken
- Eerlijk communiceren over de aanschafmogelijkheden
- Mensen niet onder tijdsdruk zetten als nabestellen mogelijk is

Score voor Shoots & More: 1/5
Beveelt u dit bedrijf aan Nee