K. Crul

Dit voorjaar opnieuw met de Shutterkoning contact opgenomen. Wij wilden nog een aantal kamers van shutters laten voorzien. De eerste keer (2021) heeft Shutterkoning ons op alle fronten voortreffelijk geholpen en oplossingen aangedragen die andere leveranciers niet konden bieden. Vandaar dat de keuze ook nu weer op Shutterkoning viel.
Michel deed weer het inmeet werk met alle adviezen en tips waar jezelf niet aan denkt! Werkelijk voortreffelijk meedenken in oplossingen voor afwijkende situaties. De offerte is helder en compleet en de communicatie met Carolien ook nu weer heel vriendelijk en professioneel. Oké, het duurt even voor alles uit China is aangekomen maar dan heb je ook wat. Mooie shutters en top kwaliteit! Sidney en Bart hebben als een geoliede machine drie kamers voorzien van shutters. Allen in verschillende maat- en uitvoeringen. Alles paste (goed inmeetwerk, Michel!) en het eindresultaat is perfect. Shutterkoning team, heel hartelijk dank voor wederom top service en top werk!

Kwaliteit, vakmanschap, service en klantvriendelijk!

Score voor Shutterkoning: 5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
Diverse shutters