Levertijd volgens afspraak
Dienst na verkoop

anouk

Goede producten, maar absoluut niet klantgericht en flexibel. Als je tijdens het ophalen van je bestelling nog iets wilt hebben omdat je het vergeten was te bestellen, is dat niet mogelijk. Je moet dan opnieuw online bestellen, wat ik met mijn mobiel had gedaan, en moet je nog spoedkosten betalen ook. Dit ging om een lont van euro 1,75. Ook de mogelijkheid om contant te betalen van een afhaalorder is nu ineens niet meer mogelijk.

Goede producten. Ook steeds nieuwe producten.

Reactie SoapQueen Europe:

SoapQueen is een flexibel en klantgericht bedrijf. Meermaals terugkomende suggesties en ideeën worden altijd beantwoord zodat we de meer dan 99% tevreden klanten tevreden kunnen houden.
Net zoals voor ieder ander bedrijf van enige omvang, is het ook voor SoapQueen onmogelijk om aan alle individuele wensen van alle duizenden klanten meteen te voldoen.
De Online Zeepwinkel is een online formule. Vandaar zeer de interessante prijzen. Bij een Bol.com kan men ook niet even aanbellen om een CD-tje te kopen. Daarvoor gaat men naar een CD winkel en betaalt men wellicht iets meer.
Helaas hebben we de mogelijkheid tot betalen bij afhalen moeten afschaffen, omdat steeds meer orders waar uren werk in kroop nooit werden afgehaald. Deze kosten zouden dan doorberekend moeten worden in de prijzen van de andere klanten.

Score voor SoapQueen Europe: 3/5
Bent u over het algemeen tevreden? Ja
Aangekocht product: diverse