Levertijd volgens afspraak
Dienst na verkoop

wevers

Slechte afhandeling aan telefoon...zie verbeterpunten

...

Reactie SoapQueen Europe:

Dit order werd ondanks het geen spoedorder was, toch door ons binnen 24 uur na betaling verzonden. Het feit dat er dan een onvoldoende wordt gegeven op de snelheid van levering verteld ons dat deze beoordeling niet correct is. Omdat dit een eerlijk beoordeling systeem is kunnen ook onterechte beoordelingen niet tegen gehouden worden. Vandaar onze reactie met onze kant van het verhaal.
Klant is netjes behandeld aan de telefoon. Volgens de veiligheid procedure kunnen we echter de gevraagde technische informatie niet telefonisch verstrekken. Er is dan ook beleefd gevraagd om een e-mail te sturen met de gebruikte geuroliën zodat SoapQueen de juiste allergie lijsten zou kunnen terug mailen voor de huisarts. Als er vervolgens pas een week later een e-mail komt geeft dat ook onze bedenkingen. Wij hebben de e-mail dezelfde dag met spoed behandeld.
Onze mening: Het is begrijpelijk dat een klant gefrustreerd kan geraken door een allergische reactie van haar dochter. Het is echter onterecht om dit te uiten in een niet correcte negatieve beoordeling.
Gezien de volgens ons overdreven negatieve beoordeling is er contact opgenomen om de beoordeling te herzien. Echter wou deze klant dat enkel doen mits een korting werd verstrekt. Dat is een beleid waarvoor we helaas moeten passen, omdat er anders meerdere onterecht negatieve beoordelingen zouden geplaatst worden om zo een korting af te dwingen.

Score voor SoapQueen Europe: 1/5
Bent u over het algemeen tevreden? Nee
Aangekocht product: zeepjes maken