Levertijd volgens afspraak

joke van roon

Goed produkt, mooie prijs

goed produkt

Reactie SoapQueen Europe:

Verbeterpunten of tips (Intern) misschien iets doen voor de particulier, een kilo zeep heeft op zich een heel aantrekkelijke prijs, maar die verdomde verzendkosten. Misschien iets met kiala of de verpakking zodat het brievenbuspost word.
SoapQueen werk volgens een zeer eerlijk systeem. De vaste klant krijgt 7,50% korting ter compensatie van de verzendkosten. Zo heeft men al vanaf €90 gratis verzending in combinatie met zeer scherpe prijzen. Met dit eerlijkere systeem dan een systeem "gratis verzending vanaf...". heeft een kleinere besteller ook al voordeel en lagere verzendkosten.
De standaard administratie-, verpakking- en verzendkosten bedragen € 6,95 (inclusief 21% btw) Als we deze zouden verlagen naar bijvoorbeeld € 4,95 zouden de producten gemiddeld 20% duurder worden. Dan zou men een bij aankoop van 2 kg zeep al € 1,- nadeel ondervinden en dus meer betalen dan het systeem dat we nu hebben.
Dit komt omdat SoapQueen alles goed heeft doorberekend in het voordeel van de klant. Niet tegenstaande we meer gericht zijn op grotere orders, kunnen op deze manier kleinere bestellers ook voordeliger kopen.

Score voor SoapQueen Europe: 5/5
Bent u over het algemeen tevreden? Ja
Aangekocht product: zeep, geuren, kleuren