Levertijd volgens afspraak
Dienst na verkoop

G de Kraker van der Veen

Het contact was wat moeizaam wat het bestellen betreft, zonder dat je de bestelling hebt afgerond heb je ineen al besteld....Het is goed gekomen maar vond deze wijze van bestellen wel wat apart

goede producten

Reactie SoapQueen Europe:

Beoordelaar:
Verbeterpunten of tips (Intern): andere bestelwijze zie boven, pas besteld als de betaling er door is...
SoapQueen:
Beste mevrouw G. de Kraker,
We danken u voor uw feedback ter verbetering. Echter zou een wijziging van het systeem in strijd zijn met de wet en nadelig zijn voor de meesten van onze klanten.
Wij zijn verplicht als webshop een knop te maken met vermelding: "bestellen met betaalplicht"
Deze kan men pas indrukken na het goedkeuren van de algemene voorwaarden welke ook volgens de wet zijn opgesteld. Als men als klant er voor kiest deze knop in te drukken is de bestelling afgerond.
Vele klanten kiezen ervoor om pas later te betalen. Soms kan er ook een storing zijn bij uw bank of met uw internetverbinding. Dan zou het erg klant onvriendelijk zijn om te vragen de bestelling weer helemaal opnieuw in te voeren omdat door de storing de betaling niet kon worden afgerond. Daarom staat de betaling logischerwijze los van de bestelling zelf die voor de betaling wordt geplaatst.
Uw order was dus netjes en volledig correct afgerond. Enkel de betaling nog niet meteen. Wij geven de klant tot maximum 30 dagen tijd om te betalen. Daarna wordt de order automatisch geannuleerd en weer uit het systeem gehaald, zodat we geen BTW hoeven te betalen over een order die niet betaald wordt.
Als consument is het uiteraard altijd mogelijk om de bestelling binnen 14 dagen nog kosteloos te annuleren. De wettelijk verplicht aangegeven "betaalplicht" is enkel van toepassing als u de bestelling niet wilt annuleren of als men met een zakelijk account heeft besteld.

Score voor SoapQueen Europe: 3/5
Bent u over het algemeen tevreden? Ja
Aangekocht product: epsomzout