Levertijd volgens afspraak
Dienst na verkoop

de kroon

Redelijk ,het duurt wel lang voor het geleverd word

goed overzicht op de side ,makkelijk bestellen en betalen

Reactie SoapQueen Europe:

Helaas geeft deze beoordeling een vertekend beeld van de werkelijkheid. Daarom worden de punten niet mee berekend in het gemiddelde.
Omdat The Feedback Company alle beoordelingen wel plaatst, hebben we mijnheer de Kroon de mogelijkheid gegeven om de beoordeling te herzien. Hierbij hebben we duidelijk uitgelegd dat we erg snel geleverd hebben volgens onze standaard levertijden welke duidelijk weergegeven worden in het bestelverloop en op de website. De klant is hiermee akkoord gegaan tijdens de bestelprocedure.
Onze standaard levertijd bedraagt 3 tot 6 werkdagen. Dit is erg snel voor een groothandel in grondstoffen die 100% versheid kan garanderen.
Op de tweede werkdag werd het pakket reeds verstuurd. de klant heeft de kans gehad een spoed bestelling te doen, maar geen gebruik gemaakt van deze dienst.
Omdat de score van 2 hierdoor niet correct is, wordt deze niet mee berekend in het algemeen gemiddelde.
We hebben aangegeven dat het verbeterpunt om de standaard levertijd te versnellen enkel mogelijk is door de prijzen gemiddeld 15% te verhogen. De klant heeft niet gereageerd op de vraag of deze hiertoe bereid zou zijn.

Score voor SoapQueen Europe: 3/5
Bent u over het algemeen tevreden? Ja
Aangekocht product: zalf potjes