Levertijd volgens afspraak

Hilde Jacobs

Het bestellen van de producten en ook het afrekenen is makkelijk en eenvoudig. De prijzen zijn ook netjes.
Jammer dat degene die kwam leveren niet goed kon lezen of er geen moeite wou voor doen. Zodoende is mijn pakket verkeerd geleverd geweest (een andere buurman dan aangegeven op het label), gelukkig is mijn pakket toch goed terecht gekomen. Alles was ook netjes verpakt.

Iedere olie bus was ook nog eens in zakken verpakt, netjes.

Reactie SoapQueen Europe:

Klant:
Verbeterpunten of tips: Verzendmethode. Blijkbaar was het een buitenlandse jongeman die niet kon lezen of het niet had gezien dat er op het label stond: bij afwezigheid afleveren op .. Omdat hij het dialect van Zeeuws Vlaanderen niet begreep, kreeg die man een pakje in zijn handen geduwd. Gelukkig kwam de buurman waar het pakje moest afgegeven worden net buiten en kwam alles in orde. Als mijn pakket bij de verkeerde buur zou afgegeven zijn geweest was ik wel een duur pakket van meer dan 100 euro kwijt. Dat vind ik toch slordig. Voorlopig heb ik nog niets nodig, maar is het mogelijk om een bestelling te plaatsen en deze bij jullie in Bergen op Zoom af te halen?
SoapQueen:
Wij merken dat er inderdaad steeds meer werknemers en dus ook chauffeurs aangenomen worden die de Nederlandse taal niet machtig zijn. Dit komt door steeds groeiende aantal asielzoekers. Dat is helaas een probleem van de samenleving waar we zelf niet veel aan kunnen doen.
Het leidt inderdaad tot vele misverstanden en een veel mindere kwaliteit dienstverlening dan we altijd gewenst zijn geweest. We zijn er vaak heel wat tijd mee kwijt om de gevolgen van dit probleem op te lossen. Gelukkig is het bij u wel goed gegaan.
Indien er wat fout gaat, dan doet SoapQueen er uiteraard alles aan om het zo goed en zo snel mogelijk op te lossen. Het probleem is reeds meerdere malen gemeld bij de vervoerder. (Post.nl)
Afhaalorders zijn sinds 2018 niet meer mogelijk vanwege de noodzakelijke uitbreidingen van onze productie ruimtes.

Score voor SoapQueen Europe: 3/5
Bent u over het algemeen tevreden? Ja
Aangekocht product: Amandel olie