Levertijd volgens afspraak

Rola Hengstman

Ik ben blij met de directe beantwoording van vragen per e-mail. Ook goede ervaring met het snel verzenden en ontvangen van de artikelen. Wat ik wel jammer vind, is dat er geen gebruik wordt gemaakt van de korte en snelle lijn die social media biedt. In dit geval Facebook. Ik heb daar mijn vraag gesteld, maar werd verwezen naar de e-mail om dat te doen.
Ik volg de pagina van jullie en daarom vind ik het ook aannemelijk dat er via Fb snelle en korte vragen beantwoord kunnen worden.
Maar goed, via de mail ging het ook en vlot.
Jullie website is duidelijk, maar ik mis (als beginner in de zeep) handreikingen voor wat je nu nodig hebt als basis om bepaalde zepen te maken. Geen uitgebreide recepten, maar basisartikelen. Of misschien heb ik dit niet kunnen vinden op de site? Jullie collectie lijkt mij uitgebreid en goed. Tóp!

het grote aanbod.

Reactie SoapQueen Europe:

Om onze klanten zo goed mogelijk van dienst te kunnen zij, worden productvragen enkel via e-mail beantwoord. Zo wordt het overzicht beter bewaard.
Als beginner verwijzen we onze klanten naar de rubriek starters pakketten en SQ filmpjes.

Score voor SoapQueen Europe: 4.5/5
Bent u over het algemeen tevreden? Ja
Aangekocht product: basis voor vloeibare zeep, kleurstof en geuren