Levertijd volgens afspraak
Dienst na verkoop

L W

Netjes gelevert, te hooge verzendkosten

Reactie SoapQueen Europe:

Indien men alles nauwkeurig gaat uitrekenen zal men zien dat SoapQueen eigenlijk hele lage verzendkosten hanteert.
De meeste webwinkels berekenen de administratie-, verpakking- en verzendkosten mee in de prijzen van de producten waardoor de producten veel duurder zijn maar de verzendkosten lager.
Dit vinden wij een minder eerlijk systeem. Vooral voor afhalers of grotere bestellers.
Zowel zakelijke klanten als particulieren kunnen genieten van onze zeer scherpe prijzen.
Bestel dezelfde reeks etherische oliën in een andere webshop, en u zult zien dat zelfs zonder verzendkosten de totaal prijs waarschijnlijk hoger zal zijn.
Daarnaast geven we onze vaste particuliere klanten 7,5 % extra korting ter compensatie van de verzendkosten.
Enkele voorbeelden ter verduidelijking (Nederlandse orders):
u bestelt voor € 20,00 : dit komt neer op € 6,45 verzendkosten in combinatie met KS code
u bestelt voor € 40,00 : dit komt neer op € 4,95 verzendkosten in combinatie met KS code
u bestelt voor € 50,00 : dit komt neer op € 4,20 verzendkosten in combinatie met KS code
u bestelt voor € 60,00 : dit komt neer op € 3,45 verzendkosten in combinatie met KS code
u bestelt voor € 70,00 : dit komt neer op € 2,70 verzendkosten in combinatie met KS code
u bestelt voor € 92,68 : dit komt neer op GRATIS verzending in combinatie met KS code
u bestelt voor € 110,00 : dit komt neer op GRATIS verzending + € 8,25 korting in combinatie met KS code

Score voor SoapQueen Europe: 3/5
Bent u over het algemeen tevreden? Ja
Aangekocht product: etherische olie