Levertijd volgens afspraak
Dienst na verkoop

Ellen van der Staal

Goede service en snelle levering naar Duitsland.

Ik heb 5 producten gekocht:

- Solide Shampoo Basis: je kan er makkelijk en snel zeepblokken van maken, het pakt geuren en kleuren goed en het schuimt goed. Nadeel: mijn haar voelt na het uitspoelen vettig aan. Dat schijnt vaker zo te zijn met zeepblokken, aangezien er minder chemische reinigingsmiddelen inzitten. Het probleem wordt voor een deel verholpen door het gebruik van appelazijn, maar alsnog moet ik nu om de dag ipv 1x per 3 dagen mijn haren wassen, omdat het snel weer vet is. Hopelijk went mijn haar er in een paar weken aan (ik gebruik het nu ca 2-3 weken).

- 100% natuurlijk Parel wit zeep: schuimt goed, houdt kleur en geur goed vast. De zeep was transparanter dan ik verwacht had, waardoor de kleuren hard overkomen, wat ik een tegenvaller vond. Witte zeep vind ik zelf mooier dan transparante zeep. Na het maken van mijn eigen zeep, gingen deze zeepjes in een afgesloten bak wel zweten, in een bak zonder deksel niet.

- Argan olie zeep: schuimt goed, houdt kleur en geur goed vast (wel harde kleuren doordat ie transparant is). Na het maken van mijn eigen zeep, gingen deze zeepjes in een afgesloten bak wel zweten, in een bak zonder deksel niet.

- Hennepzaad olie zeep: schuimt goed, houdt kleur en geur goed vast (wel harde kleuren doordat ie transparant is). Opvallend is dat de structuur van deze zeep totaal anders is dan alle andere zepen. Het voelt wat rubberachtig aan en je kan het iets bewegen, ondanks dat het de vorm goed behoudt. Het was even wennen, maar wel heel fijn, doordat de zeep zich beter naar je lichaam vormt en het inzepen daardoor makkelijker is zonder dat de zeep breekt.

- Crystal WNS: mijn favoriete zeep. Schuimt goed, houdt kleur en geur goed vast. Prachtige witte zeep die je in mooie zachte kleuren kan kleuren. Nadeel: geen duurzame palmolie.

Score voor SoapQueen Europe: 5/5
Bent u over het algemeen tevreden? Ja
Aangekocht product: Solide shampoo + 4 gietzepen