Levertijd volgens afspraak
Dienst na verkoop

M van de Braak

Ik ben tevreden over Soapqueen. Wat ik wel jammer en een beetje achterhaald en niet erg klantvriendelijk vind, zijn de hoge verzendkosten en de opties om snel(ler) je pakket te ontvangen door meer te betalen.

Overzichtelijke site en goede info

Reactie SoapQueen Europe:

Een slechte beoordeling op snelheid levering is zeer onterecht en zeker niet correct.
De klant koos voor een levertijd van 3 tot 6 werkdagen en kreeg de 3e werkdag al geleverd.
M van de Braak had ook kunnen kiezen voor een snellere levertijd, maar heeft dat niet gedaan.
SoapQueen heeft namelijk een zeer goed en eerlijk systeem dat het mogelijk maakt om indien gewenst sneller geleverd te krijgen tegen toch zeer scherpe prijzen.
Duizenden grondstoffen met versheid garantie leveren volgens strenge wetgeving is een hele organisatie.
Wij kiezen voor dit beter systeem dan de meeste web shops omdat we scherpe prijzen willen kunnen bieden voor een kwaliteitsproduct.
Een standaard snellere levertijd zou door de extra noodzakelijke organisatie personeelskosten een gemiddelde prijsverhoging van 25% geven. Dan zou het voor de meeste klanten een stuk duurder worden om bij ons te bestellen.
Daarom kiezen we voor een eerlijker een goedkoper systeem.
SoapQueen geeft ook nog eens een extra korting ter compensatie van de verzendkosten.
De beoordelaar heeft daardoor slechts € 2,62 verzendkosten betaald.
Zeker geen reden tot klagen dus!

Score voor SoapQueen Europe: 3.5/5
Bent u over het algemeen tevreden? Ja
Aangekocht product: Zeep en meer.