Levertijd volgens afspraak
Dienst na verkoop

nvt

Na bestelling zijn door De Online Zeepwinkel kosten voor de betaalwijze (per credit card) in rekening gebracht.
Hiervan ben ik tijdens het bestel- en betaalproces niet op gewezen. Hierdoor ben ik dan ook niet akkoord gegaan met deze extra kosten.
De Online Zeepwinkel is tot nu toe niet bereid om deze onterecht gemaakte extra kosten te restitueren en verwijst naar een algemene kortingscode. Deze zou echter voor alle bestellingen van toepassing zijn.

Bereikbaar via mail.

Reactie SoapQueen Europe:

Nils E. heeft geprobeerd om een extra korting af te dwingen, waar hij geen recht op had, door het plaatsen van deze anonieme en valse feiten beruste beoordeling.
Dit soort valse praktijken werken bij SoapQueen omgekeerd. Als gevolg daarvan hebben we zijn order geweigerd en het volledige bedrag terug gestort.
Onderstaand het exacte verloop:
Plaatsing order: zaterdag 27-7-2019 11:13
1 x 1 kg - Natriumbicarbonaat (zuiveringszout)
€ 3,75

Administratie- & Orderkosten
€ 2,16

Totaal inclusief BTW
€ 61,54
Het bovenstaande overzicht krijgt de klant volledig te zien bij stap 1 in de winkelwagen.
Na het invullen van alle adres gegevens gaat de klant naar stap 3. Daar krijgt de klant nogmaals dit volledige overzicht zeer duidelijk te zien, waarna de koper een vinkje moet plaatsen voor volgende tekst alvorens de order te kunnen afronden:
Ik heb mijn bestelling gecontroleerd. Ik heb tevens kennis genomen van de Algemene voorwaarden van SoapQueen en ga ermee akkoord. Ik ga hiermee een betaalverplichting aan.
Nils E. heeft hiermee dus duidelijk en bewijsbaar aangeven, akkoord te gaan met alle kosten. Inclusief de € 2,16 Administratie- & Order kosten.
Enkele uren na het plaatsen van de order, gaf Nils E. via een e-mail aan, niet akkoord te gaan met deze € 2,16, omdat we hem, naar zijn bewering hiervan niet op de hoogte hebben gesteld voor het afronden van de bestelling. Dit is uiteraard niet zo.
We vermoeden dat Nils E. doodeenvoudig niet de moeite heeft genomen om de order te controleren zoals hij wel verklaard heeft. Dat kan gebeuren, en dat begrijpen wij ook.
Omdat SoapQueen zeer klantgericht en meedenkend is, hebben we meteen zijn bestelling aangepast door een extra korting te verwerken, waar Nils E. geen gebruik had van gemaakt, voor zijn akkoord met de order.
Dit bedrag van € 2,59, dat zelfs hoger is dan het bedrag van € 2,16 hebben we meteen terug gestort.
Daarna werd Nils E. echter hebberig en eiste onterecht dat we de € 2,16 waar hij eerder was mee akkoord gegaan, ook moesten terug storten. Hij probeerde de druk op ons te verhogen door deze, op valse feiten beruste beoordeling.
Wie het onderste uit de kan wilt, krijgt het deksel op z’n neus…
We wensen Nils E. heel veel succes met bestellen in de toekomst, maar niet bij SoapQueen!

Score voor SoapQueen Europe: 2/5
Bent u over het algemeen tevreden? Nee
Aangekocht product: