Levertijd volgens afspraak

Astrid vd Meiden

Goede ervaring

Kwaliteit

Reactie SoapQueen Europe:

Een beoordeling "zeer slecht" op snelheid levering voor deze order is zeeeeeeer onterecht! Astrid zou zich zeer diep en diep moeten schamen daarvoor!!
Mevrouw heeft een order op maat laten klaarmaken en gekozen voor 3 tot 6 dagen levertijd. Dat is ook gelukt!
Nu hebben we al duidelijk aangegeven dat door de Corona crisis de levertijd iets langer zou kunnen zijn door extra maatregelen.
Echter werken wij keihard onder deze moeilijke omstandigheden van 06.00 in de ochtend tot 23 uur in de avond door om toch snel te kunnen blijven leveren aan onze klanten omdat de ziekenhuizen en essentiële leveringen wettelijk voor moeten gaan tijdens deze zware crisistijd. Als we dat niet doen riskeren we zelfs een boete.
Op de 2e werkdag hebben we het pakket reeds verzonden en op de 3e werkdag om 12:30 werd het reeds geleverd. Dat is zeer ruim binnen het gekozen termijn. Astrid had ook kunnen kiezen voor 1 toto 3 werkdagen. Meestal heeft men het pakket dan de volgende werkdag in huis.
Hier kunnen we echt geen begrip voor opbrengen.
Ga voortaan maar ergens anders bestellen, maar niet meer bij SoapQueen!
Wij leveren niet aan zulke egoïstische klanten die denken dat de wereld om hen alleen draait.. Foei foei foei!!
Bij een volgende bestelling wordt deze geannuleerd en storten wij het geld terug.

Score voor SoapQueen Europe: 4.5/5
Bent u over het algemeen tevreden? Ja
Aangekocht product: Gietzeep e.d.