Levertijd volgens afspraak

I. Vrijma

Afgelopen weekend, zaterdag, had ik mijn bestelling doorgegeven. En vandaag, dinsdag, heb ik het ontvangen. Heel snel dus, vooral in deze corona tijd. Alles was goed ingepakt. Heb o.a. geuroliën besteld en kon, zonder te kijken, zonder problemen zeggen welke geur het was.
Wat ik enigzins jammer vind, is dat de verzendkosten vrij hoog zijn. Ik had voor over de 50 euro besteld en moest nog steeds 7,99 euro verzendkosten betalen. Wel heb ik een kortingscode gekregen als compensatie. Maar ja, dan moet ik dus wel weer wat bestellen en dan ook nog voor een bepaalde datum. Had liever direct bij deze bestelling al een compensatie ontvangen.

Goede producten, snelle levering

Reactie SoapQueen Europe:

Op de pagina "Meer info & kortingen" kan men de compensatie code terug vinden die geldig is bij een eerste order. Voor een eerste order van € 50,- bedragen de verzendkosten € 5,49 inclusief 21% BTW.
Omdat De Online Zeepwinkel meer gericht is op grote orders zitten de verzendkosten niet in de prijzen berekend. Bij kleine webshops waar de kosten zogenaamd lager of gratis zijn, zijn de producten meestal een stuk duurder, waardoor men onder aan de streep duurder uit is.

Score voor SoapQueen Europe: 4/5
Bent u over het algemeen tevreden? Ja
Aangekocht product: Zeep en geuroliën