Levertijd volgens afspraak

Annelieze Schots

25 januari heb ik een bestelling geplaatst, alles was volgens de website op voorraad, Pas 11 dagen na de bestelling kwam de bestelling, op 5 februari, Er stond op de site dat de levering tot 9 dagen kon duren, Helaas was de bestelling niet compleet, dus moest ik wachten op een nalevering, Dat was dus 5 februari, het is nu 12 februari en ik heb nog niets binnen, Dit betekent dus dat ik al 18 dagen wacht op de hele bestelling en ik dus nog steeds niet aan de slag kan om zeep te gaan maken,
Ik vind dit een slechte service. Vooral omdat ik verder niet op de hoogte word gehouden wanneer ik de rest kan verwachten en omdat ik juist de spullen bestel die op voorraad waren zodat ik snel zou kunnen beginnen,

niet

Reactie SoapQueen Europe:

Anna had gekozen voor 6 tot 9 werkdagen als verzenddatum. We hebben de order op de 9e dag verzonden omdat er omwille van de Brexit en een extreme overmacht situatie enkele leveringen meer dan 3 weken vast hebben gestaan. We hadden gehoopt dat de levering nog net op tijd zou binnen komen. Gelukkig is deze beoordelaar die geen begrip kan opbrengen voor de overmacht situatie een uitzondering. Alle anderen honderden klanten die ook te maken hebben met een nalevering die we geheel gratis aanbieden, begrijpen dat wel. We kunnen geen honderden klanten tegelijk persoonlijk informeren. Dat is een organisatie dat meer dan een week in beslag neemt.
We gaan deze beoordelaar uiteraard geen gebruik meer laten maken van de gratis nalevering waar de andere klanten wel hebben kunnen van genieten. we hebben dan ook het geld terug gestort zodat Anna elders kan gaan bestellen en wij ons kunnen richten op de klanten die wel begrip hebben voor de extreme situatie.

Score voor SoapQueen Europe: 0.5/5
Bent u over het algemeen tevreden? Nee
Aangekocht product: diverse producten om thuis zeep te maken