Levertijd volgens afspraak

Marco

Duurde lang voor bestelling er was. Ik zou meer investeren in het op orde brengen van de supply chain dan per mail en op de site berichten dat het allemaal lang kan duren. Komt me wat amateuristisch over. Verder zou ik duidelijker vermelden als er een product niet leverbaar is en een indicatie wanneer dit uitgeleverd gaat worden. Website traag en mag wel wat overzichtelijker en moderner.

Mooi producten

Reactie SoapQueen Europe:

We begrijpen dat u als leek geen flauw benul heeft van hoe de grondstoffen markt momenteel onder grote druk staat door de extreme situatie waarin we wereldwijd verkeren. Er zijn veel tekorten en we lopen tegen levertijden aan tot 4 maanden. Daarbij komen dan al die onzinmaatregelen opgelegd door onze corrupte regeringen en verdriedubbeling van aantal online orders. De Brexit zorgt ook nog eens voor extra vertragingen op dit moment. Om dan beginnen over investeren is een beetje vreemd.
Wij investeren momenteel 3x meer dan normaal en dat in een zeer onzekere tijd. Indien men bereid bent om 200% meer te betalen voor een zelfde product kunnen we nog meer risico's nemen en investeringen doen. Maar de meeste klanten gaan liever voor een scherpe prijs. We hebben een professionele oplossing door de klant zelf de levertijd te laten kiezen. u heeft gekozen voor een verzendatum van 6 tot 9 werkdagen. Daar zaten we netjes binnen met de levering.
Omdat we door de extreme en uitzonderlijke overmacht situatie heel veel producten van honderden bestellingen nog niet konden uitleveren verleden week, hebben we ervoor gekozen om deelleveringen en gratis nalevering te verzorgen omdat het onmogelijk was alle klanten persoonlijk op de hoogte te brengen. U heeft nog een gratis nalevering staan bij een relatief laag bestel bedrag. We gaan deze levering niet meer doen en het geld terug storten, zodat u elders kunt bestellen waar ze een betere service geven.

Score voor SoapQueen Europe: 2/5
Bent u over het algemeen tevreden? Ja
Aangekocht product: Oliën en vetten en geurtjes