Levertijd volgens afspraak

Nvt

Ben blij dat ik mij bestelling in huis had maar ik moet eerlijk zeggen dat het bestellen mij echt tegen viel. Je kan niet gewoon 1 artikel afnemen, nee je moet minstens voor 35 euro bestellen anders kan je gewoon niet afnemen! En pas vanaf een bepaald bedrag met iDeal of Klarna(50 eu) kunnen betalen viel me ook helemaal niet lekker. Ze maakten me het erg moeilijk mijn geld te besteden zeg maar. Zou ik volgende keer 1 doosje nodig hebben dan ben ik verplicht minstens 3 af te nemen om aan het minimum bestelbedrag te komen. Tsja ik vind daar wat van. Levertijd 9 dagen, vond ik ook erg bijzonder. Maak het kopen wat toegankelijker, ook voor mensen met een kleine beurs.

Prima kwaliteit

Reactie SoapQueen Europe:

Voor kleinere orders of hoeveelheden adviseren we om bij een kleinere webshop te bestellen. Onze prijzen zijn daar niet op berekend. Daarom moeten we een minimum bedrag instellen.
We overwegen momenteel om eventueel te stoppen met leveren aan consumenten omdat de meeste klanten zakelijk zijn.
De levertijd was zeer ruim binnen de afspraak en volgens de gemaakte keuze.
Er was gekozen voor een verzendatum van 6 tot 9 werkdagen. Het pakket werd op de 6e werkdag verzonden.
We hebben ook de keuze 1-2 werkdagen of 3-5 werkdagen.

Score voor SoapQueen Europe: 2.5/5
Bent u over het algemeen tevreden? Nee
Aangekocht product: Smeltzepen