Levertijd volgens afspraak
Dienst na verkoop

BBRemedies, praktijk voor mens en dier

Bestelling was er snel. had alleen ook een vraag gesteld, en heb daar geen antwoord op gekregen.
Er zijn veel mailtjes voor 1 bestelling. Mag voor mij wel iets minder.

Reactie SoapQueen Europe:

Om onze klanten zo goed en correct mogelijk van dienst te zijn, beantwoorden we vragen graag via e-mail. Zoals aangeven in de bestel module en in de bevestigingsmail van ieder order, is het niet mogelijk om vragen te stellen via het opmerkingsveld van een order. De administratieve medewerkers zijn niet op de hoogte van technische informatie.
Om onze klanten zo goed mogelijk op de hoogte te houden van hun bestelling wordt er automatisch een orderbevestiging gestuurd na bestelling.
Na ontvangst betaling wordt en een e-mail verstuurd met een betalingsbevestiging.
Op de dag van verzending wordt door de vervoerder een e-mail gestuurd met een Track & Trace link zodat de klant het pakket online kan volgen.
Door SoapQueen wordt dezelfde dag een e-mail gestuurd met de nodige informatie voor het geval er iets niet naar wens zou verlopen tijdens het transport.
Het is helaas niet mogelijk om deze belangrijke informatie met minder e-mails te verstrekken.

Score voor SoapQueen Europe: 4/5
Bent u over het algemeen tevreden? Ja
Aangekocht product: Magnesium