Sohome

Treesja Heethuis

Mooie barkrukken hebben we besteld, en na vertraging (breek op de dag van levering niet ingeladen te zijn?) De barkrukken ontvangen.
Eentje bleek enorm te wiebelen. Dit laten weten en we kregen antwoord dat we er een viltjes onder konden plakken en dat er dan €10.00 terug gestort kregen.
Of we hier mee akkoord gaan.
Nou nee, want als je iets nieuws besteld wil je dat het goed is. En niet opgelost wordt met een viltjes.
Dat zou niemand willen lijkt mij.
Had gehoopt op een bericht waarin staat dat we een goede ontvangen en de wiebelkruk kosteloos retour kan.
Dat zou goede klantenservice zijn.
Inmiddels zijn we nog steeds in afwachting of dat kan.
Er wordt al 2 keer een mail gestuurd hoe onze ervaring is. Nu nog niet naar wens.
Hopelijk binnenkort wel. Bij andere reviews lees ik dat er wel omgewisseld kan worden qua product dus dat hoop ik.
En anders het aankoopbedrag terug winnen zou een mooie bijkomstigheid zijn na al dit afwachten in onzekerheid. De wiebelkruk staat nog steeds in de doos, helaas.

Reactie Sohome:

Hi Treesja,
Er is inmiddels een nieuwe barkruk voor je besteld. Je ontvangt uiterlijk morgen de kalender voor het maken van een omruilafspraak. Hopelijk is de nieuwe barkruk helemaal in orde!
Mochten we nog iets voor je kunnen betekenen, dan helpen we je graag.

Score voor Sohome: 2.5/5
Zou je dit bedrijf aanbevelen? Nee