Spiru

Anaïs Govaerts

Half goed. Kon beter.
Lange wachttijd voor levering materiaal en bezorger heeft pakket in de regen aan de deur geplaatst. Dit met wierook en boek in de doos.
Artikelen zijn wel in orde en verzorgd.

Reactie Spiru:

Namasté Anaïs,
Bedankt voor je bericht en onze excuses voor de minder goede ervaring met de levering van je pakket. 🌸
We begrijpen dat de lange wachttijd en de bezorging in de regen frustrerend zijn geweest. Hoewel we helaas geen directe controle hebben over de bezorging door PostNL, nemen we jouw feedback serieus en zullen we dit zeker doorgeven aan hen. Het is belangrijk voor ons dat jouw bestelling veilig en op tijd bij je aankomt.
We bieden verschillende leveringsopties aan, waaronder producten die dezelfde werkdag worden verzonden als je voor 21:00 uur bestelt. Op onze productpagina's en in de bevestigingsmail staat duidelijk vermeld welke levertijd je kunt verwachten. We begrijpen dat dit wellicht niet helemaal duidelijk was voor je, maar we staan altijd klaar om te helpen als je vragen hebt over de levertijd van specifieke producten.
Om het goed te maken, zullen we je via Feedback Company een e-mail sturen. We hopen dat je daarop wilt reageren, zodat we samen kunnen kijken naar een passende tegemoetkoming om je alsnog tevreden te stellen met je ervaring bij Spiru.
Laat me weten of dit naar wens is, of als je nog iets wilt aanpassen!
Namasté,
Spiru