Spiru

Pauline Klok

Mooie website en snelle levering. Helaas moest ik 1 artikel terugsturen, omdat het mij tegenviel. De kosten voor retour sturen moet de klant zelf bekostigen. Enerzijds begrijp ik dit wel, maar mijn retourzending bedroeg 7,95 euro, alles in orginele verpakking. Deze kosten waren hoger als de verzendkosten bij bestelling. Hierdoor weet ik niet, of ik een volgende keer weer ga bestellen.

Reactie Spiru:

Namasté Pauline! 🌼
Bedankt voor je bericht en je eerlijke feedback. We begrijpen je zorgen over de retourkosten en willen graag uitleggen waarom we deze kosten niet kunnen dekken voor alle klanten. We proberen onze productprijzen laag te houden en streven naar bewust retourneren om zo de CO2-uitstoot bij bezorging en het gebruik van verpakkingsmateriaal te verminderen. Door de kosten voor retourzendingen niet door te berekenen, kunnen we onze prijzen betaalbaar houden voor iedereen.
Als je in de toekomst overweegt iets terug te sturen, kan je bij PostNL informeren naar de goedkoopste verzendopties. Ook staan we altijd klaar om je te helpen via klantenservice@spiru.nl met tips voor goedkoop terugsturen. We willen niets liever dan dat je tevreden bent en hopen dat we je kunnen ondersteunen om een positieve ervaring met ons te hebben. Aarzel niet om contact met ons op te nemen!
Hartelijke groet,
Spiru klantenservice