Spiru

Knot Your Business

Een eerste bestelling bij Spiru. Er was iets mis met het leveringsadres waardoor het pakje retour ging. Vervelend maar menselijk. Het geld werd netjes terug gestort. De bestelling opnieuw ingevoerd. Deze keer zat er een item bij wat ik niet besteld had en ontbrak er een gevraagd item. Foto's getrokken en naar de klantendienst gestuurd. Ik lichtjes geïrriteerd omdat ik nog niet aan mijn projectje kon beginnen en twijfelend aan de bekwaamheid van het personeel. Lichtjes vloeken omdat ik weinig zin had om er achter aan te (blijven) gaan. Maar dit bleek niet nodig. Het zijn geen praters maar doeners bij Spiru. Al heel snel kreeg ik het ontbrekende item in de brievenbus. Hier is geen communicatie over geweest, maar werd er snel gehandeld. Even wennen, maar zeker efficiënt. Tevreden klant.

Reactie Spiru:

Namasté Tinne,
Heel erg bedankt voor je gedetailleerde en eerlijke review! 🌿 Het spijt ons dat er wat misging bij je bestelling, maar we zijn blij om te horen dat alles uiteindelijk goed is opgelost. We waarderen je geduld en zijn blij dat je tevreden bent met de snelle afhandeling, ook al was het zonder veel woorden. 😊
Mocht je in de toekomst nog vragen of problemen hebben, weet dat we altijd klaarstaan om te helpen! ✨

Score voor Spiru: 5/5