Spiru

Roos

Slecht

Reactie Spiru:

Namasté Rosa,
Dank je voor je feedback. We begrijpen dat je teleurgesteld bent met de angel aura kristallen die je hebt ontvangen. 🙁✨ We zien dat je op meerdere websites slechte reviews voor ons achterlaat onder meerdere accounts, terwijl we je inmiddels hebben terugbetaald voor de items die je niet mooi vindt. We hebben je steeds de onderstaande reactie gegeven en hopen dat je je review wilt herzien.
---
We hebben eerder uitgebreid contact met je gehad over je zorgen n.a.v. de review op Trustpilot. We hebben je toen laten weten dat de variaties in uitstraling inherent zijn aan natuurproducten. Dit zijn bewerkte natuurproducten, maar het kan natuurlijk dat je een besteld product niet mooi vindt. Wij hebben een grote voorraad en geven op de website ook aan dat je een willekeurig stuk ontvangt. Dit kan dan minder mooi zijn dan je verwacht, of je verwachtingen overtreffen :) Als je het niet mooi vindt, mag je natuurlijk retourneren.
We hebben je een ruimhartige compensatie aangeboden in de vorm van een cadeaukaart t.w.v. de steen, terwijl je de steen gratis mocht houden. Omdat we willen dat je tevreden bent, ook al voldeed het product niet aan je verwachtingen. Je hebt je review ruim een jaar na dato geplaatst en had inmiddels een ander rekeningnummer, dus we konden je niet automatisch terugbetalen.
We streven naar transparantie en klanttevredenheid, en we moedigen klanten altijd aan om ons te benaderen met eventuele problemen. We hopen dat je je review wilt heroverwegen, omdat we je deze stenen gratis hebben gegeven toen je onlangs een review plaatst op Trustpilot.
Als er verdere vragen zijn of als we je op een andere manier kunnen helpen, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. 🙏💖

Score voor Spiru: 0.5/5