Spiru

Nicole

Mwah, heel lang (2weken) moeten wachten op mijn bestelling. Daarna is deel niet geleverd. Klantenservice reageerde wel snel. Maar hierdoor geen positieve ervaring en zal dus niet snel weer wat bestellen hier.

Reactie Spiru:

Namasté Nicole,
Dankjewel voor je review. We hebben de situatie uitgelegd toen je contact zocht met de klantenservice en bevestigd dat alle items in jouw bestelling netjes zijn geleverd.
Er was echter een storing bij dit specifieke artikel op de website, waardoor het leek alsof het om een set van items ging. Je hebt alleen voor het bestelde item betaald, niet voor een hele set. Daarom was je bestelling compleet, maar we begrijpen de verwarring heel goed. We hebben dit destijds uitgebreid per e-mail toegelicht en onze excuses aangeboden. Daarnaast hebben we de fout op onze website gecorrigeerd en je zelfs een flinke korting aangeboden ter compensatie voor de verwarring. Het spijt ons dat je daar geen verdere reactie op hebt gegeven.
Fouten kunnen helaas voorkomen, maar we doen altijd ons best om snel en goed te reageren op vragen en problemen. We hopen dat je ons in de toekomst nog een kans wilt geven! Als je verdere vragen of zorgen hebt, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. 🙏💖

Score voor Spiru: 2/5