SRM

1983 beoordelingen

Elissa

Ik vond dat er erg veel overlap was in de modules. Iedere docent behandelde uitgebreid de customer journey en de persona en dat nam vaak minstens de helft van de lestijd in beslag (vaak zelfs met identieke presentatie slides). Dat is zonde! Daardoor kwam het ook niet op me over als één opleiding, maar echt als losse modules die erg veel overlap hadden.

Erg jammer dat ik me had opgegeven om de modules op locatie te volgen ( met heerlijke lunch) en dat dit slechts bij één module mogelijk bleek. (terwijl bij boeken groot op de website stond dat er nog maar een paar plaatsen beschikbaar waren voor deze opleiding, beetje misleidend).
Het is veel leuker als je echt bij elkaar zit en de lesstof komt dan ook veel meer tot leven! ( virtueel was het toch vaak dat de docent er eerder dan gepland eindigde omdat we allemaal niet meer zo fit overkwamen)

Ik vond de eindopdracht ongelooflijk intensief . Het zou fijn zijn als je tijdens de opleiding ook echt per module aan deze opdracht werkt en dat je bijvoorbeeld ieder hoofdstuk na een module in kunt leveren. Nu sloot de eindopdracht vaak ook niet geheel aan op de lesstof, waardoor het echt een losse oprdacht werd.

Tot slot vond ik het stuk voor stuk erg leuke en kundige docenten! Van de meesten heb ik veel geleerd.
Storytelling vond ik helaas die minste module, omdat het daadwerkelijke story-tellen daar te weinig aan bod kwam. Het liefst had ik daar veel meer opdrachten gekregen die echt daarover gingen.
Schrijven voor het web had wel veel opdrachten tijdens de lesdag en was daardoor erg leuk, het zelfde geldt voor contenmanagement en contentstrategie,

Dus ik ben positief over de docenten (!) maar minder over om deze losse modules ook echt als opleiding aan te bieden, daarvoor is meer structuur en minder overlap nodig.

Reactie SRM:

Bedankt voor je feedback, Elissa. We zullen je feedback intern doorzetten. We hopen dat je desondanks de opleiding als leerzaam hebt ervaren.
SRM

Score voor SRM: 3/5