2081 beoordelingen

Reactie snelheid
Info over uw order

Tamara

Ik heb maar 13 gasten op mijn trouwdag, maar ik heb wel € 170 uitgegeven en er is diverse keren van alles misgegaan. Kaarten en enveloppen komen beschadigd aan, hebben vlekken, hoeken omgebogen en zo meer. Ik heb diverse klachten ingediend, foto's ingestuurd en ergens is het gewoon klaar. Ik zou een refund krijgen maar deze is tot op heden niet geweest. Ze willen dan alsnog meer informatie, ondanks dat er al toe was gezegd. Over twee weken ga ik trouwen, heb er echt veel stress van gehad. Nooit meer. Wat een stress en wat een slechte organisatie!!

mooie ontwerpen, slechte kwaliteit

Dienstverlening, controle voordat het op de post gaat en afspraken over refund nakomen ipv weer opnieuw komen met vragen. Nooit meegemaakt zo'n bedrijf, heel jammer, en dat voor € 10 p kaart en envelop. Mag je toch wel iets meer verwachten denk ik dan. Echt een aanfluiting.

Reactie Stijlvolle Trouwkaarten.nl:

Beste Tamara,
Bedankt voor je waardevolle review!
Ik vind het erg jammer om te lezen dat er meerdere keren dingen mis zijn gegaan en heb daarom ook even al het contact erbij gezocht. Mijn collega heeft jou nog een laatste mail gestuurd met wat laatste vragen en een uitleg gegeven over de refund. Hopelijk heb je deze ondertussen mogen lezen na jouw bruiloft en wij horen nog graag van je als er vragen zijn. De refund is doorgevoerd.
Groeten Patricia
Team Stijlvolle Trouwkaarten

Score voor Stijlvolle Trouwkaarten.nl: 0.5/5
Beveelt u dit bedrijf aan Nee
Bestelde product(en): Trouwkaarten