Luuk van der Veen

De drie stappen (1 overleg in winkel, 2 bezoek van adviseur aan huis en 3 montage) leverden drie verschillende 'plannen van aanpak' en drie prijskaartjes op. Dat leverde wel eens wat verwarring, maar aan de andere kant: iedereen deed zijn best en adviseerde/werkte op basis van wat hij het beste achtte en over het eindresultaat zijn we zeer tevreden.

Capabele medewerkers die plezier hebben in hun werk en met verstand van zaken actief zijn. De liefde voor goede kachels, netjes werken en goed stoken zit in de genen van de mensen die we hebben meegemaakt. Ook een plus: het vermogen om oplossingsgericht te werken op basis van de problemen die ze onderweg tegenkwamen.

1. De telefonische bereikbaarheid van Joure is heel matig (meestal hoor je een bandje als je belt). 2. De website (zit te vol met informatie en moet eigenlijk even aan de eisen en mogelijkheden van deze tijd worden aangepast). 3. Nadat we bij aflevering al een klanttevredenheidsonderzoek hadden ingevuld krijgen we nu digitaal een tweede voor de kiezen... is dat ook niet wat veel van het goede?

Score voor 't Stokertje: 4/5
Zou jij 't Stokertje aanbevelen? Ja