Gerben Smit

Waardeloze service, bestellen oké. Plaatsen een nachtmerrie. Kachel buiten op straat afgeleverd, monteur vertrokken. We hadden zelf de sparingen in vloer en plafond moeten boren!?!? Terwijl een kachel + plaatsing gekocht hebben. Vervolgens heeft weken de kachel bij onze nieuwbouw woning op straat gestaan omdat Stokertje geen tijd had om terug te komen voor plaatsing. Gedurende dit hele gedoe: Stokertje niet bereikbaar, geen reactie op mail en absoluut geen intentie om eea op te lossen. Het is altijd schuld van een ander: de klant, de aannemer, de ingehuurde monteur etc. Hele nieuwbouw liep op rolletjes tot het plaatsen vd kachel uiteindelijk 6 week vertraging dankzij Stokertje. Bespaar u het gedoe, bestel uw kachel ergens anders.
Mvrgr
Gerben Smit

Reactie 't Stokertje:

Geachte heer Smit, Het is niet onze stijl om online te reageren vandaar dat we u eerst zelf een e-mail gestuurd hebben. We vinden het jammer dat we zelf geen klacht van u ontvangen hebben omdat we dan nog in hadden kunnen grijpen en de problemen op hadden kunnen lossen. Nu hebben we hiervoor helaas niet de gelegenheid gehad omdat dit een klacht is die we achteraf via Feedback Company krijgen. We hebben u evengoed een aanbod gedaan om tot een oplossing te komen. U heeft er voor gekozen om het hierbij te laten, wat wij natuurlijk respecteren. We wensen u in ieder geval na deze vervelende vertraging in de bouwplanning nog heel veel stookplezier met de haard.
Ons advies aan klanten die dit lezen is om bij problemen of ontevredenheid een klacht bij ons zelf in te dienen via klacht@stokertje.nl. Alleen dan kunnen wij er iets aan doen en zorgen voor een oplossing. De bekende spreuk 'Bent u tevreden over ons, vertel het dan door! Bent u niet tevreden, vertel het ons' is namelijk maar al te waar.

Score voor 't Stokertje: 0.5/5
Zou jij 't Stokertje aanbevelen? Nee