Omdat we niet konden geloven dat het board binnen een dag binnen zou komen, hebben we streetsurfshop gebeld. De meneer aan de telefoon was heel aardig en heeft alles duidelijk uitgelegd en de tijd voor ons genomen. Toen hebben we het board om 14:50 besteld... de volgende ochtend kreeg ik een mailtje dat hij al tussen 9:22 en 10:22 bezorgd zou worden! Het busje kwam dan ook om 9:30! Super snelle service dus. De man in het busje was licht geïrriteerd door weet ik veel wat, maar verder was de levering prima.
Het board was keurig verpakt en er zat niks geen schade aan. Ik kon hem meteen gebruiken want hij zat al in elkaar (Hier maakte ik me eerst een beetje zorgen over). Al met al een geweldige aankoop en een zeer prettige ervaring. Vandaar dat we dezelfde dag nóg een board hebben besteld. Deze was er ook binnen een dag al om 9:00! We zijn heel blij met de boards en hebben er al veel plezier van gehad.
De longboard zijn:
Solar Flare pintail 41" Osprey
Urban Beach Fathom pintail 41" Osprey

De wieltjes zijn lekker groot en van dempend materiaal waardoor je over groffe wegen, toch lekker kan rijden. Verder zijn de lager heel soepel en binnen een paar keer rijden gaan bochten al heel soepel. (Toen hij uit de doos kwam was hij ook al soepel, maar na even rijden was hij nóg soepeler.) Het board is bovendien leker groot waardoor zelfs mensen met grote voeten fijn kunnen rijden. En de grip op het board is ook goed.
Tot nu toe zijn we nog niet gevallen, dus bescherming is nog niet echt nodig geweest.
Misschien zou het handig zijn om een instructie te geven van waar en hoe je je voeten neer moet/kan zetten op een board. Hier struggelden we eerst nog wat mee. Maar een vriendin die het al heel lang doet heeft het uitgelegd.
(Zet de voet die je ook voor zet op een step voor. En step met de andere voet. Probeer de voorste voet een beetje recht aan het begin van het board en in het midden in de breedte neer te zetten. Dan kan je die iets bij draaien als je wilt om na het steppen beter te sturen.)

Score voor Streetsurfshop: 5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
Aangekocht product: