joris

Onze ervaring met streetsurfshop was helaas niet om over naar huis te schrijven. Op de website werd gratis verzending vanaf € 49 aangeboden. Bij de bestelling werden er echter alsnog verzendkosten in rekening gebracht. Na contact te hebben opgenomen met streetsurfshop hierover, kregen wij te horen dat het een fout op de website betrof en dat het werkelijke bedrag minimum hoger lag voor gratis verzending. Het advies luidden "koop er maar iets extra's bij". Werkelijk ongehoord. Een mail inclusief screenshot van de info op de website waar wij vanuit waren gegaan mocht niet baten, sterker nog, hier volgde geen enkele reactie op. Heel jammer dat Streetsurfshop niet de hand in eigen boezem heeft gestoken waar dat echt op zijn plaats was geweest. Wij zullen zeker geen terugkerende klant zijn van Streetsurfshop en zullen de website sterk afraden als wij om advies gevraagd worden in onze vrienden en kennissen kring.

Sterke punten / Stärken

aantrekkelijk ogend

beschermende kleding

Score voor Streetsurfshop: 2/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
Aangekocht product: