Bestelen ging vlot en de wijze waarop was duidelijk, mensen waren vriendelijk en behulpzaam, contact binnen het bedrijf was slecht. Ik heb gebeld over een wijziging in mijn bestelling en vanaf toen kreeg ik mails en informatie die niet klopte, zoals het boek zou maandag pas af zijn en dinsdag geleverd worden terwijl ik het eigenlijk toen nodig had, ik kreeg vrijdag een mail dat ik het kon komen ophalen, ik had aangegeven het boek te verzenden, waarna er gedaan werd alsof ik het zou komen ophalen. Vervolgens wel spoedlevering terugbetaald gekregen, maar boek komt nu pas binnen. Bij bestellen stond dat het zonder spoed levering woensdag binnen zou zijn. Ik vraag me af of alle verschillende personen waarmee ik contact heb gehad ook onderling elkaar informeerde.

Klantvriendelijkheid is groot

Reactie Studentendrukwerk:

Goedemiddag,
Bedankt voor de tijd die u hebt genomen om een review te plaatsen. Jammer om te lezen dat het proces van bestellen zo is gelopen. We komen graag met je tot een oplossing.
We hebben je een mail gestuurd. Als je daarop zou kunnen reageren, kunnen we samen zoeken naar een gepaste oplossing.
Vriendelijke groet,
Studentendrukwerk

Score voor Studentendrukwerk: 2.5/5
Zou je Studentendrukwerk aanbevelen? Nee
Welk product heb je gekocht?: Hardcover