Van den Sande Marleen

Wij boekten via jullie een overnachting in een vliegtuig in Eigenbilzen in België, alles verliep correct , we boekten er bovenop nog een extra overnachting bij omdat we het verblijf ginder ten volle wilden ervaren , jullie waren heel behulpzaam toen wij daar bij jullie om info vroegen . We verbleven er op 15 en 16 september en op 17 vertrokken we , het was een unieke ervaring met ter plaatse super lieve mensen die ons vriendelijk welkom heten . Kortom we voelden ons direkt thuis . In het vliegtuig stond ook een fles cava , een mand met versnaperingen en in de frigo frisdranken water en n biertje of twee. Het ontbijt was zeer uitgebreid en de hot tubb zalig ! Mijn vriend was heel gelukkig met dit geschenk voor zijn 70 ste verjaardag 🙂die mede door surprice factory mogelijk werd gemaakt , twee blije gezichten en een dikke dank u wel hiervoor ! Mv g Marleen Van den Sande en Herman Hoet

Goeie service

Alles prima dus niet echt verbetertips

Reactie SurpriseFactory:

Hi Marleen,
Bedankt voor je mooie review en wat fijn om te lezen dat je zo'n geweldige ervaring hebt gehad! Wij zullen dit ook zeker delen met de organisator.
Hopelijk tot ziens!
Verrassende groet,
Team SurpriseFactory

Score voor SurpriseFactory: 5/5
Beveelt u dit bedrijf aan Ja