Marleen Nuijten

Ik ben zeer te spreken over deze training. Ik ben er open ingegaan, want ik had nog niet echt zicht op wat ik precies wilde leren. Dankzij deze training heb ik beter zich op persoonlijke aandachtspunten. Het helpt ontzettend dat je met elkaar teksten bespreekt en ook jouw eigen tekst. Daarnaast schept Ellis aan het begin duidelijk verwachtingen over wat ze wel en ook juist niet gaat behandelen tijdens de cursus. Ook geeft ze goede tips voor boeken waarvan ik direct al dacht "hé dat kan ik voor ... goed gebruiken!". Ellis weet de aandacht goed vast te houden, betrekt iedereen actief en zet je aan het denken, en zet humor goed in. Af en toe verwijst ze naar praktijkvoorbeelden uit haar eigen werk, waardoor je een beter beeld krijgt van zowel haarzelf en ook beter begrijpt welk punt ze wil maken. De informatiedichtheid van de training is hoog!
Als ik één tip zou mogen geven, dan zou het zijn dat Ellis hier en daar net iets meer aan zou mogen haken op het antwoord dat mensen geven op haar vragen. Verder deed ze het absoluut goed!

Score voor Taalcentrum-VU trainingen: 5/5
Zou je het Taalcentrum-VU aanbevelen? Ja
Welke training heb je gevolgd?: Copywriting