Vriendelijkheid chauffeurs
Kwaliteit geleverde items
Kwaliteit afleverservice

Pieter

Nieuwe bank van 4000 euro gekocht. Kwam vol met kuilen, middengedeelte zit je op de grond. Maar moet hem zelf verkopen, want table du sud neemt geen verantwoordelijkheid!

Fout op fout

Klachten serieus nemen

Ik werd netjes een half uur vóór aankomsttijd op de hoogte gebracht door bezorgers?

nvt

Hoe heb je Table du Sud gevonden?

Buurman

Reactie Table du Sud:

Bedankt voor de feedback.
Wat vervelend dat u zo ontevreden bent, dit betreuren we!
We hebben uw dossier erbij gepakt en zien dat onze collega’s van klantenservice met u mee hebben willen denken. Zo heeft u bezoek gehad van een externe meubelservice partij, ingeschakeld door de leverancier van uw bank, om uw bank te beoordelen en waar nodig aanpassen. De externe service heeft geconstateerd dat uw bank volledig naar behoren is, hier heeft u het rapport van mogen ontvangen, niet alleen wij geven aan dat de bank in orde is, zo ook de leverancier en het meubelservicebedrijf. Zij hebben aangeboden uw bank voor u op te vullen zodat de zogenaamde kuilen niet meer voelbaar zouden zijn echter wenste u hier geen gebruik van te maken.
Ondanks dat er niets mis is met uw bank en we het vervelend vinden dat u niet tevreden bent, hebben we u 30% korting aangeboden op een nieuw bank. Omdat uw bank volledig naar behoren is verwachten wij dat u een mooie prijs hiervoor terugkrijgt.
Team Table du Sud

Score voor Table du Sud: 0.5/5