Vriendelijkheid chauffeurs
Kwaliteit geleverde items
Kwaliteit afleverservice

Egon Rooijackers

Slechte ervaring met dit bedrijf. Tafelblad paste volgens de bezorgers en Jeroen Boetzkens (binnendienst) niet in onze lift. Bezorgers van Table du Sud lieten het tafelblad achter in onze garage. Geen enkele reactie of service ontvangen. Een paar dagen later hebben wij zelf het tafelblad gewoon met de lift naar boven gebracht naar de 6de verdieping. Het gehele bedrag laten betalen van de tafel vóór aflevering vind ik ook een kwalijke zaak. Het geld is binnen en u zoekt het maar uit. De volgende tafel komt zeker niet meer uit Heeze!

Jullie kunnen mooie tafels maken maar laten teveel steken vallen.

Zie onze ervaring met Table du Sud.

Ik werd netjes een half uur vóór aankomsttijd op de hoogte gebracht door bezorgers?

ja

Hoe heb je Table du Sud gevonden?

Internet

Reactie Table du Sud:

Bedankt voor de feedback.
We hebben de mogelijkheden voor het gebruik gecontroleerd en daarop aangegeven dat we verwachtten dat het niet zou passen. We baseren dit op de afmetingen van de lift, het blad en de mogelijkheden voor onze bezorgers (Arbo wet) en de kans op schade aan het blad, de lift of onze bezorgers.
Onze bezorgers hebben op het moment van bezorgen geprobeerd het in de lift te krijgen, maar zij gaven aan dit niet te kunnen voldoen. Hierop hebben zij ook contact gehad met het kantoor. In eerdere communicatie is aangegeven dat wij het blad op de begane grond zouden leveren indien de bezorgers het niet in de lift konden passen.
Team Table du Sud

Score voor Table du Sud: 0.5/5