Bobbie van der Heide

De ervaring was slecht. Ik kwam om mijn note8 scherm telaten repareren. Dit duurde een uurtje maar tijdens het repareren is de glasplaat aan de achterkant stuk gegaan! Deze zou dan op mijn kosten gerepareerd kunnen worden! Super slechte service!

Reactie ThePhoneLab:

Beste Bobbie,
Bedankt voor het delen van jouw ervaring met ThePhoneLab.
Wij proberen al enige tijd met jou in contact te komen maar kunnen je helaas telefonisch, als via de mail niet bereiken.
Wij vinden het erg vervelend voor je dat de back cover beschadigd is geraakt tijdens de reparatie. Onze specialisten communiceren altijd voor de reparatie met de klant dat er een risico bestaat dat deze beschadigd kan raken. Van mijn collega's heb ik begrepen dat jij hiermee akkoord bent gegaan maar achteraf toch af zag van een nieuwe back cover. Dit is natuurlijk ook niet verplicht om bij ons af te nemen.
Wij willen je graag tegemoet komen in deze situatie. Wij zouden het erg op prijs stellen als je contact met ons opneemt via de mail of telefonisch zodat wij tot een gezamenlijke oplossing kunnen komen en jou met een tevreden gevoel de winkel weer kunnen laten verlaten.
Wij horen graag van je.
Sophie - ThePhoneLab