Mijn eerste kennismaking had iets beter gekund. Hoewel op de site wel wordt aangegeven bleef een bevestigingsmail van mijn bestelling uit. Dat is jammer want het geeft, zeker gezien de malafide bedrijven op internet, een geruststellend gevoel als je wel een bevestiging van je bestelling ontvangt.

Reactie Totaalinkt Shop:

Naar aanleiding van de ontvangen feedback hebben wij contact opgenomen met de klant.
Na elke bestelling wordt er door ons systeem automatisch een bestel bevestiging gestuurd naar het emailadres wat staat opgegeven bij de bestelling.
Wij ontvangen daar ook een kopie van.
Nu zien wij dat de klant een hotmail emailadres heeft, wij zijn bekend met het feit dat bestel bevestigingen door hotmail als SPAM kunnen worden beschouwd en daarom doorgestuurd wordt naar de SPAM of ongewenste mailbox.
Hoogstwaarschijnlijk zit de bestelbevestiging van de betreffende bestelling in een van deze mappen in de emailbox.
Omdat het een bekend probleem is dat bepaalde emailproviders de bestelbevestiging als spam zien, hebben wij dit ook vermeld in onze winkelwagen op de website, wellicht is dit de klant niet opgevallen.
Team Totaalinkt.nl

Score voor Totaalinkt.nl: 3/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja