Otto

Tijdens het bestelproces kon aangegeven worden op welke PostNL afhaallocatie de bestelling kon worden afgehaald, maar uiteindelijk werd op de orderbevestiging aangegeven dat toch thuis afgeleverd zou worden. Via de toegemailde trackandtrace link werd aangegeven dat de zending niet bekend was bij PostNL. Uiteindelijk werd (te laat) toch op de PostNL afhaallocatie geleverd. Erg vervelend als je op je cartridges zit te wachten

Reactie Totaalinkt Shop:

Naar aanleiding van de achtergelaten review hebben wij contact opgenomen met de klant.
We vinden het erg vervelend te vernemen dat niet duidelijk is geweest dat het pakket bij een pakketshop is afgeleverd.
Tijdens de bestelling heeft u gekozen om het pakket af te laten leveren bij een pakketshop, helaas is dit nog niet zichtbaar op de bestelbevestiging die u krijgt.
Wij zijn er druk mee bezig om dit te realiseren.
Normaliter is het via de PostNL track en trace wel zichtbaar dat het afgeleverd wordt in een pakketshop.
Helaas hebben wij van PostNL vernomen dat er, in de periode dat de bestelling is geplaatst, een storing is geweest waardoor de track en trace een foutmelding geeft, dit probleem is inmiddels opgelost.
Onze excuses voor de verwarring.

Team Totaalinkt

Score voor Totaalinkt.nl: 3/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja