Natalie

Ik had aangegeven dat ik de bestelling wilde ophalen bij een postagentschap, maar toch werd het pakje 2x tevergeefs bij mij thuis aangeboden, waardoor ik het pakje 2 dagen later dan de afgesproken dag pas kon ophalen.

Reactie Totaalinkt Shop:

Geachte mevrouw Sijen,
Naar aanleiding van uw negatieve beoordeling via onze website zouden we graag hierop willen reageren.
We lezen dat u bij het bestellen via onze website ervoor gekozen zou hebben, de zending bij een pakketpunt afgeleverd wilde hebben, maar dat dit niet is gebeurd.
We hebben zojuist beide bestellingen die u heeft geplaatst goed bekeken en onze website goed na laten kijken en getest door onze wedbouwer. Helaas moeten we constateren dat u tijdens het bestellen niet voor een pakketpunt heeft gekozen...althans, wij hebben deze informatie niet in de bestelling doorgekregen.
Er was alleen een huisadres bekend.
Is hier wellicht iets niet goed geselecteerd tijdens het bestellen?
Misschien een idee om bij een volgende bestelling de stappen met ons door te nemen zodat we er zeker van kunnen zijn dat dit goed gaat? Want we vinden het zeer vervelend als onze klanten niet de juiste keuzes via de website kunnen maken als dit nodig is.
We horen het graag van u en wellicht dat bij een goede service vanuit ons, u uw beoordeling wilt herzien.
Totaalinkt.nl

Score voor Totaalinkt.nl: 2/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee