Nog nooit iets bij Totaalinkt.nl besteld, de prijs voor dit alternatief merk of merkloos toner cartridge is zeer voordelig (ongeveer 10 jaar oude Samsung ML-1660) t.o.v orgineel toner cartridges elders, na kort rondgeneusd te hebben. De cartridge plus chip oogt/is gewoon nieuw. Het resultaat van de prints zijn voor mij goed. Met standaard printer instellingen in CUPS vind ik het zwart zelfs te zwart, en gebruik ik de instelling toner density:>light<,medium,dark, en toner save:printer default,>save<,standard.

Bij de midden-grijstinten zie ik wel wat lichte contrast verschillen die egaal zouden moeten zijn. Verwachting is dat ik over de aangegeven 1500 pagina's per cartridge heen zal gaan voor standaard tekst met deze instellingen. Op yt ook wat aanpassingen gevonden om de chip te omzeilen, en het werkt. De oude andere merkloze cartridge stopte te printen bij 1424 pagina's, (rood knipper lampje). Na de aanpassing, kwamen er nog 7 pagina's uit, de allerlaatste pagina had duidelijke toner tekorten. Lees ook het stukje op de site over de firmware van je printer!

De jongens en meiden bij Totaalinkt.nl hebben toch hun stekje weten te bemachtigen in deze niche markt tussen powerboys met presentaties van kostprijzige perfecte print kwaliteit en voordelig printen met 1% minder. Meer dan zat kwaliteit voor eigen gebruik of om wat verplichte correspondentie de deur uit te krijgen. Vijf sterren

Score voor Totaalinkt.nl: 5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja