Marjan Kuijper

Beste lezers,
Als voorzitter van een appartementengebouw kreeg ik de opdracht om fietsgeleidehekken te bestellen. Nu moet u weten dat ik van dit onderwerp geen kaas heb gegeten. Na zoeken op internet kwam ik bij TrafficSupply terecht. Ik belde en werd doorverbonden met Igor.
Ik heb Igor nadien nog regelmatig gebeld om vragen van mij te beantwoorden, een kostenplaatje te maken etc. Ik ben hem zeer erkentelijk voor de manier waarop hij mij met veel geduld uitleg gaf over materiaal, verschillende mogelijkheden, een voorbeeld van een grondanker per mail doorstuurde om het mij nog duidelijker te maken en een concept kostenplaatje maakte zodat ik goed beslagen ten ijs kwam bij mijn opdrachtgevers.
Ook prettig dat ik wanneer ik belde op mijn verzoek steeds vriendelijk doorverbonden werd met Igor.
Ook de heren die de hekken plaatsten waren plezierig en deskundig.
De mailcommunicatie over de opdracht, de factuur, de datum van plaatsing etc was accuraat. Heel plezierig dat er steeds een contactpersoon met telefoonnummer onder aan de brieven vermeldt stond. Alles bij elkaar krijgt dit bedrijf van mij een pluim.👍

Nu nog iets over de hekken op zichzelf. Het zijn industriële hekken die tijdens de fabricage aan haken worden opgehangen. Hierdoor ontstaan aan zijkanten kleine gaatjes. Deze verfraaien de hekken niet. Ik ben blij dat de medewerkers die de hekken plaatsten mij hebben uitgelegd hoe dit komt. Dat zie je op de voorbeeldfoto niet. (Ik althans niet).
Mijn vraag is; kan een slimme medewerker of een student die stage loopt hier een afsluitdopje of iets anders creatiefs voor bedenken zodat het netjes wordt afgesloten? Of bestaat er al zoiets?

Met vriendelijke groet en extra dank aan Igor.
Fijne kerstdagen en een Gelukkig 2023.
Marjan kuijper.

Score voor TrafficSupply: 5/5