Klant

Jaren geleden een laadpaal aangeschaft inclusief installatie. Installatie blijkt onveilig te zijn uitgevoerd met tevens de consequentie dat de laadpaal momenteel niet meer naar behoren werkt. Vervolgens... geen opvolging. Als klant jaren geleden betaald, en nu men een bepaalde service zou verwachten, wordt deze niet gegeven.

Reactie TrafficSupply:

Beste Marije ter Horst - Blokhuis Arbo Advies,
Zoals al uitvoerig & talloze malen aan je toegelicht de afgelopen weken: de schade aan je laadpaal is niet door ons veroorzaakt. Vervelend dat deze nu niet naar behoren functioneert, maar om na 4,5 jaar (!) zonder problemen te hebben geladen nu ineens te verwachten dat je door 'online chantage' deze gratis vervangen kan krijgen, is geen realistische optie.
We hebben je een reëel voorstel gedaan, waarbij wij zelfs al de tot dusver gemaakte kosten van enkele honderden euro's voor onze rekening hebben genomen. En dan kun je ons nog wekenlang schreeuwend opbellen en mailen, maar zo wensen wij niet behandeld te worden terwijl we enorm veel tijd steken in het bieden van een passende oplossing voor jouw specifieke situatie.
Een fijne dag nog
Team TrafficSupply