Info over verloop reservering

Anja hendrikx

Slecht

Niks

Reactie Triptime Vliegtickets:

Naar aanleiding van uw slechte ervaring hebben wij het e.e.a. grondig uitgezocht en kunnen u als volgt informeren.
U heeft in de eerste instantie bij ons een chartervlucht geboekt met een tussenlanding zonder overstap.
Tijdens het plaatsten van de boeking stond het er bij vermeld dat het een vlucht met een tussenlanding was.
U heeft ons gebeld na het constateren van deze informatie en heeft de boeking tegen kosten gewijzigd naar een chartervlucht zonder tussenlanding. De vlucht waarna u had gewijzigd is op de vluchtdag zelf enorm vertraagd waardoor u met een behoorlijke vertraging naar plaats van bestemming bent vertrokken. Hierdoor omschrijft u ook uw ervaring als 'slecht' welke wij volkomen begrijpen.
Helaas is het zo dat wij als reisorganisatie geen invloed hebben op vertragingen van vluchten.
Wij zijn verantwoordelijkheid voor het verzorgen van de vliegticket zoals deze door u is geboekt.
Desalniettemin begrijpen wij uw negatieve ervaring hierin en betreuren het dat wij helaas niets voor u hebben kunnen betekenen.

Score voor Triptime Vliegtickets: 1/5
Beveelt u dit bedrijf aan? Nee
Aangekocht product: Tickets