Ronald

Het bestellen verliep goed, alleen de douglas hekken zijn waardeloos.
De hekken zijn in de midden lager dan aan de zijkanten er zit veel hoogte verschil in.
Ze zijn slecht afgewerkt, de planken zijn aan 1 kant mooi rond en de andere kant is erg scherp niets meer aan gedaan na het zagen. Op de koppen steken nog splinters uit. Totaal niet ideaal voor de kinderen.
We hebben zelf 23 hekken van 1.80m geschuurd een enorm rotwerk als ze al in mekaar staan en belachelijk dat het nodig is voor het geld!

Minder snel de hekken in mekaar schijten en beter afwerken zodat ze kindervriendelijk zijn.
En planken die al gespleten zijn of een stuk af is niet meer gebruiken.

Reactie Tuinafscheiding.nl:

Beste klant,
We vinden het vervelend dat we niet aan uw verwachtingen hebben kunnen voldoen en de producten niet van de kwaliteit zijn die u had verwacht en van ons mag verwachten. We proberen altijd een passende oplossing te vinden en denken hierin graag mee wanneer u zich meldt met uw klacht. Echter is dit niet altijd mogelijk of binnen het gewenste tijdsbestek, nogmaals onze excuses daarvoor.
Ondanks het werk dat u zelf nog heeft gehad met het hekwerk, hopen we dat u kunt genieten van uw bestelling en we u een volgende keer beter tot dienst kunnen zijn.
Mvg. team Vandentop Tuinhout

Score voor Tuinafscheiding.nl: 1/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
23 douglas hekken van1.80m plus douglas palen van ...