Maria

Container besteld, aangegeven dat hij vanuit de gemeente op de parkeerplaats voor het huis geplaatst moet worden. Dit met tekening aangegeven. Ja hij staat op de parkeerplaats verkeerd om. Dus de hoge kant van bijna 2meter hoog is de ingang. Dit omdat aan de lage kant plantsoenbossages staan. Hierdoor is er maar een smalle ingang beschikbaar aan de lage zijde.

Wat een hersenloze chauffeur doe een container om grof vuil te vullen verkeerd om plaatst. Reactie "klantenservice" ja dan had u aan moeten geven dat hij andersom geplaatst moest worden. Wij laden de containers op deze wijze dus zo worden ze ook afgeleverd. Hoe moet ik als klant weten hoe hun de containers op hun vrachtauto zetten???
Ik heb notabene na mijn bestelling nog telefonisch contact gehad dat wij vanuit huis over steken om de container te vullen. Toen is er ook niet verteld of gevraagd waar wij de hoge of lage kant wensen. Enige vorm van compensatie, nul! Dat je nu veel langer bezig bent geweest door het niet toegankelijk zijn van een container. Hun antwoord ja u heeft hem toch kunnen gebruiken!!!
Container huren, nooit meer van Happen!!!

Datum van ervaring: 28 juni 2024

Reactie Van Happen Containers:

Beste Pepijn,
Vervelend om te vernemen dat u deze ervaring heeft gehad. Wij begrijpen dat het frustrerend het kan zijn wanneer een container niet op de gewenste manier geplaatst wordt en hebben het inmiddels intern besproken zodat dit in de toekomst voorkomen kan worden.
Excuses voor het ongemak.
Van Happen Containers

Score voor Van Happen Containers: 1/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee