Ik heb geen bedrijf, ik ben particulier.

Zoekende op internet naar een goed bedrijf die de AQUERELLO riso verkoopt, stuitte ik op de site: vv thuis. Vooraf had ik het tvprogramma gezien van 'Keuringdienst van Waarde' dat helemaal ging over de risotto. Het onderzoek wat zij in dat programma lieten zien, overtuigde mij van de enige goede risotto: de Aquerello. Vandaar dat ik op zoek ging en vond eindelijk Vanilla Ventura. Ik was enthousiast over de mooie producten. Prettig dat er beschrijvingen over de inhoud van de producten zijn toegevoegd. Ik bestelde, kreeg de producten zoals beloofd binnen 2 dagen binnen. En mijn enthouasisme ging door toen ik al snel van alles gebruikte voor mijn gerechten. Ik ben blij met jullie. Jammer dat ik niet echt lekker kan winkelen in een échte winkel, want dan zou ik meteen een kijkje komen nemen, ook al is de afstand 100 km! Maar ik blijf voorlopig mooi via internet bestellen. Succes en groet van een bewonderaar, genieter en Italië liefhebber in de breedste zin van het woord!! Mariëth.

Zie hierboven

Geen verbeterpunten. Wél zou ik graag geïnformeerd worden als er naast de webwinkel ook een gewone winkel komt, zoals ik bovenaan beschrijf.

Reactie Vanilla Venture:

Beste anoniem,
Bedankt voor uw review en het compliment. Veel kookplezier gewenst met de Acquerello rijst!
Marieke Botman
Webshop manager Vanilla Venture
marieke@vanillaventure.nl

Score voor Vanilla Venture: 5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
Aangekocht product: